Google Partner minősítés

Google Ads (AdWords) kampánykezelés

Szerezz Te is

a Google fizetett hirdetéseinek segítségével!

Google Ads (AdWords) kampánykezelés

A Google Ads (Adwords) erősségei

Gyors és rugalmas

Nincsenek többé felesleges hirdetési költségek, és a Google Ads (Adwords) kampányaid beállításainak csak a képzeleted szabhat határokat! Hirdetéseid bármikor indíthatók és módosíthatók annak érdekében, hogy a lehető leghatékonyabban tudd elérni saját célközönségedet!

Ha például ételkiszállítással foglalkozol, pontosan beállítható, hogy mely napokon, mely órákban, és mely földrajzi régióban jelenhet meg a hirdetésed, így a megfelelő közönségnek, a számodra kiemelt időszakban, és csak kattintásonként kell fizetned!

Gyors és rugalmas

Nincsenek többé felesleges hirdetési költségek, és a Google Ads (Adwords) kampányaid beállításainak csak a képzeleted szabhat határokat! Hirdetéseid bármikor indíthatók és módosíthatók annak érdekében, hogy a lehető leghatékonyabban tudd elérni saját célközönségedet!

Ha például ételkiszállítással foglalkozol, pontosan beállítható, hogy mely napokon, mely órákban, és mely földrajzi régióban jelenhet meg a hirdetésed, így a megfelelő közönségnek, a számodra kiemelt időszakban, és csak kattintásonként kell fizetned!

Hajszálpontos célzási lehetőség a fontos kulcsszavaidra!

Ha már hirdettél korábban önerőből, esetleg dolgoztál együtt más ügynökséggel, előfordulhat, hogy csalódtál az online hirdetések eredményében. Sajnos ma is sok, önmagát szakembernek tartó “ppc guru” is elköveti azt a hibát, hogy nem állít be pontos célzást, így a számodra fontos kulcsszavak mellett rengeteg irreleváns találatra is megjelenik a hirdetésed, ami csak égeti a pénzedet, de nem hoz semmilyen eredményt!

Tegyük fel, hogy kizárólag új laptopokat forgalmazol, többféle márkában. Általánosan célozva a “laptop” kulcsszóra, rengeteg egyéb, kapcsolódó keresésre is meg tud jelenni a hirdetésed, úgy, mint például “használt számítógép vásárlás” vagy “notebook táska”.

Ha velem dolgozol, akkor hirdetéseid kizárólag a számodra releváns kulcsszavakra fognak megjelenni, amit akár Te magad is fogsz tudni ellenőrizni a Google fiókodba való betekintés során, melyet folyamatosan biztosítok számodra!

Hajszálpontos célzási lehetőség a fontos kulcsszavaidra!

Ha már hirdettél korábban önerőből, esetleg dolgoztál együtt más ügynökséggel, előfordulhat, hogy csalódtál az online hirdetések eredményében. Sajnos ma is sok, önmagát szakembernek tartó “ppc guru” is elköveti azt a hibát, hogy nem állít be pontos célzást, így a számodra fontos kulcsszavak mellett rengeteg irreleváns találatra is megjelenik a hirdetésed, ami csak égeti a pénzedet, de nem hoz semmilyen eredményt!

Tegyük fel, hogy kizárólag új laptopokat forgalmazol, többféle márkában. Általánosan célozva a “laptop” kulcsszóra, rengeteg egyéb, kapcsolódó keresésre is meg tud jelenni a hirdetésed, úgy, mint például “használt számítógép vásárlás” vagy “notebook táska”.

Ha velem dolgozol, akkor hirdetéseid kizárólag a számodra releváns kulcsszavakra fognak megjelenni, amit akár Te magad is fogsz tudni ellenőrizni a Google fiókodba való betekintés során, melyet folyamatosan biztosítok számodra!

optimalizálás és monitoring lehetősége, hogy a lehető legjobb eredményt tudd elérni!

Google Ads (AdWords) kampányaid kivitelezése során először meghatározzuk az általad elérni kívánt célt, aminek a teljesülését pontosan mérni tudjuk a kampányok futtatása során! A Google Ads nagy előnye, hogy a Facebookkal ellentétben ezen a platformon sokkal több célteljesülés is beállítható.

Kampányaidat optimalizálhatjuk például azokra a látogatókra, akik legalább 2 percet töltöttek el egy számodra fontos aloldalon, vagy csak az értékesítési oldalad 60%-áig görgettek le, tehát nem találkoztak az áraiddal. Őket is később bármikor elérheted utánkövető remarketing hirdetésekkel! Sőt, bármilyen célt is határozunk meg, a Google megtalálja a célteljesítőkhöz legjobban hasonlító, “hideg” ( = Téged még nem ismerő) közönséget, akiket szintén megcélozhatunk ajánlatoddal!

optimalizálás és monitoring lehetősége, hogy a lehető legjobb eredményt tudd elérni!

Google Ads (AdWords) kampányaid kivitelezése során először meghatározzuk az általad elérni kívánt célt, aminek a teljesülését pontosan mérni tudjuk a kampányok futtatása során! A Google Ads nagy előnye, hogy a Facebookkal ellentétben ezen a platformon sokkal több célteljesülés is beállítható.

Kampányaidat optimalizálhatjuk például azokra a látogatókra, akik legalább 2 percet töltöttek el egy számodra fontos aloldalon, vagy csak az értékesítési oldalad 60%-áig görgettek le, tehát nem találkoztak az áraiddal. Őket is később bármikor elérheted utánkövető remarketing hirdetésekkel! Sőt, bármilyen célt is határozunk meg, a Google megtalálja a célteljesítőkhöz legjobban hasonlító, “hideg” ( = Téged még nem ismerő) közönséget, akiket szintén megcélozhatunk ajánlatoddal!

Pontosan nyomonkövethető látogatói viselkedés

Mivel a Google Ads hirdetéskezelő könnyen és gyorsan összeköthető a Google webanalitikai szoftverével (Google Analytics), láthatóvá válik, hogy a hirdetésedre kattintók hogyan viselkednek weboldaladon, ami elősegíti a kampányok hatékonyabb optimalizálását! 

Pontosan nyomonkövethető látogatói viselkedés

Mivel a Google Ads hirdetéskezelő könnyen és gyorsan összeköthető a Google webanalitikai szoftverével (Google Analytics), láthatóvá válik, hogy a hirdetésedre kattintók hogyan viselkednek weboldaladon, ami elősegíti a kampányok hatékonyabb optimalizálását! 

Milyen veszélyekkel jár együtt,
ha tapasztalat nélkül kezeled Google hirdetéseidet?

Extra magas hirdetési költségek, eredmény nélkül!

Ahogyan azt fentebb is olvashattad, a kulcsszavak megfelelő beállítása kritikus fontosságú, ha valódi eredményeket szeretnél elérni! A hibás beállítás ugyanis rengeteg felesleges költéssel párosul, és lehet, hogy nem is a megfelelő célcsoport találkozik a hirdetéseddel!

Rendkívül sok idő- és energiabefektetés

Ha a Facebook hirdetések beállítása bonyolult egy kezdő hirdető számára, akkor ez a Google Ads felületére hatványozottan igaz! Mivel ezen a platformon jóval több a beállítási lehetőség, könnyen elvérezhetsz, ami ugyancsak hirdetéseid eredményességének rovására mehet!

Optimalizálás hiánya = méregdrága konverziók

Az nem elegendő, ha “valamennyire” kiismered magad a hirdetési platform működésében, ugyanis ha kampányaidat nem megfelelően optimalizálod, a konverziós költségeid könnyen az egekbe szökhetnek! Érdemes tehát megfontolnod Google Ads kampányaid kiszervezését!

MIÉRT VÁLASSZ ENGEM GOOGLE ADS KAMPÁNYAID KEZELÉSÉHEZ?

Z

Nagy tapasztalattal rendelkezem

Több éve kezelek Google Ads kampányokat, és havi szinten több százezer Forintot költök el sikeresen Google hirdetésekre!

Z

Minősített Google Partner vagyok

Mindez azt jelenti, hogy első kézből értesülök a hirdetési platform újdonságairól és változásairól, tehát biztos lehetsz benne, hogy a Te fiókodban is a legmodernebb hirdetési eljárásokat fogom alkalmazni!

Z

SZÖVEGÍRÁSBAN ÉS GRAFIKAI MUNKÁBAN IS A SEGÍTSÉGEDRE LESZEK!

Igény esetén nem csak a hirdetéseid optimalizálásában, hanem szövegírási és grafikai munkában is tudok Neked segíteni!

Google kampányok kezelése

NÉHÁNY PÉLDA AZ ÁLTALAM FUTTATOTT KAMPÁNYOK EREDMÉNYESSÉGÉRŐL

Referencia hidetés 1

Ez a kimutatás két keresőkampány élettartam értékeit mutatja, amely közel egyéves periódust ölel fel. Mindkét hirdetésnél a cél egy szolgáltatás értékesítése volt, melyet konverziós célként mértem ügyfelem weboldalán.

A fenti hirdetésekre a vizsgált időszak alatt 839 719 Ft-ot költöttem, melyhez – közvetlen a hirdetések hatására – 20 516 621 bevétel párosult, ami több mint 24-szeres megtérülést jelent!

Referencia hidetés 2

Ennél a másik hirdetésnél display (banner-jellegű) hirdetéseket futtattunk, ahol az elsődleges cél nem a vásárlás, hanem olyan “hideg” ( = a vállalkozást még nem ismerő) közönség elérése volt, akik potenciális vásárlók lehetnek. Ha dolgoztál együtt korábban is ügynökséggel, netán olvastál statisztikákat a témában, akkor tudod, hogy egy display kampány interakciós aránya (azon felhasználók aránya, akik a hirdetésre kattintva eljutnak a weboldalra) átlagosan 0,3% körül van, egy kattintás pedig 40-50 Forint körüli áron érhető el átlagosan Magyarországon.

Ezzel szemben a fenti hirdetést kiemelkedő 1,41%-os átkattintási aránnyal, és átlagban 10 Forintos kattintási áron futtattam ügyfelemnél.

Google kampánykezelés árak

Szolgáltatásomhoz kapcsolódóan minden esetben egyedi árat kalkulálok attól függően, hogy milyen célcsoportnak, milyen típusú hirdetést, és mekkora marketing büdzsével szeretnél futtatni. Ugyancsak árat befolyásoló szempont, hogy már meglévő fiók aktuálisan futó hirdetéseit szeretnéd nekem átadni (ez esetben ugyanis szükség lehet a hirdetési kreatívok (képek), szövegek, célzások ellenőrzésére, adott esetben finomhangolására), vagy teljesen új fiókról és hirdetésekről van szó.

A havi munka során hirdetéseidet hetente minimum 1 alkalommal átnézem, és szükség szerint módosítom azok beállításait, amennyiben úgy látom, hogy ezzel tudnánk növelni azok hatékonyságán. Ezt a munkafolyamatot az ár minden esetben tartalmazza!

A jelenlegi oldal alján találsz egy ajánlatkérő formot, amit kitöltve küldj el számomra, és ami alapján egyedi ajánlatot és árat fogok tudni Neked kalkulálni! Kiindulásként azonban tekintsd meg az alábbi táblázatot, mely segíthet számodra a kalkulációban:

Mik az együttműködés feltételei?

Nincsen kötelező szerződési idő! Mindez azt jelenti, hogy amennyiben engem bízol meg Google hirdetéseid kezelésével, nem kötelezlek több hónapos szerződés megkötésére! Ez nagyobb szabadságot ad számodra is, és bátran kipróbálhatod a szolgáltatást kockázatmentesen! Emellett, a magam részéről 100%-ban hiszek szolgáltatásom sikerességében, de ha az első hónap után mégsem lennél elégedett az eredménnyel, harag nélkül válunk majd el egymástól!

Ajánlott ugyanakkor egy legalább 3 hónapos együttműködésben gondolkodnod, hiszen ennyi idő alatt már teljesen biztossá válik, tudunk-e együtt dolgozni kampányaid sikerességén, illetve hogy az általam futtatott hirdetések eredményesek-e számodra. Ahhoz, hogy egy kampányt optimalizálni tudjak, adatokra lesz szükségem, és ezekből az adatokból csak egy viszonylag hosszabb együttműködés során tudunk messze menő következtetéseket levonni!

Kiemelten fontos továbbá, hogy az együttműködés ideje alatt a Google kampányaidon kizárólag én dolgozhatok! Ez természetesen nem azt jelenti, hogy egyéni ötleteid nem kerülhetnek megvalósításra! A saját iparágadat minden bizonnyal sokkal jobban ismered, mint én, ezért örömmel fogadok Tőled is bármilyen ötletet, javaslatot, amivel úgy gondolod, javíthatunk a hirdetések eredményességén! Ezzel együtt nem árulok zsákbamacskát, így a fiókodba való betekintési lehetőség állandó lesz számodra, melynek során folyamatosan nyomon tudod majd követni kamányaid alakulását!

Az önálló munka azért fontos számomra, mert csak így tudom garantálni a hirdetések megfelelő optimalizálását! Mint azt olvastad fentebb is – illetve ha ismered a Google Ads felületét, akkor saját magad is tapasztaltad -, hogy a felület amellett, hogy gyakran változik, rendkívül sok, aprólékos beállítást tartalmaz, amit nagyon könnyű elrontani, és ezt követően a pénzed lehet, hogy teljesen rossz közönségre, feleslegesen költöd el! Éppen ezért, mindennemű változtatást nekem kell elküldened, melyet követően, közösen egyeztetve változtatunk a hirdetési stratégián.

Milyen típusú kampányok indítására van lehetőséged?

Keresőhirdetés

Keresőhirdetések

Célozd meg azokat, akik pont a Te termékedet vagy szolgáltatásodat keresik! Csak a hirdetésre való kattintás esetén kell fizetned!

Display (banner) hirdetés

Display hirdetések

Display (banner) hirdetéseiddel elérheted azt a közönséget, akik ugyan nem ismernek Téged, de aktívan érdeklődnek termékeid, szolgáltatásaid iránt!

Remarketing hirdetés

Remarketing hirdetések

Szólítsd meg újra weboldalad látogatói közül azokat, akik vásárlás nélkül távoztak! Ez az egyik legsikeresebb, és leginkább jövedelmező Google hirdetési forma!

YouTube hirdetés

Videó hirdetések

Prezentáld termékedet, ajánlatodat videós formában, és mutasd be azt célközönségednek a YouTube-on keresztül! 

Gmail hirdetés

Gmail hirdetések

Kampányaidat akár a célcsoportod Google fiókjában is megjelenítheted, mintha csak személyes e-mailt írnál nekik!

Shopping hirdetés

Shopping hirdetések

Webáruházad van? Jelenítsd meg termékeidet az aktívan keresők számára! Soha nem volt ennél hatékonyabb módszer termékeid bemutatására!

Hogyan történik a kivitelezés?

1. Projektindító beszélgetés során megismerem vállalkozásodat, és meghatározzuk a hirdetési stratégiádat!

A projektindító beszélgetés során telefonos, vagy online konzultáció keretében az én feladatom, hogy minél részletesebben megismerjem a cégedet/vállalkozásodat, célcsoportodat, illetve értékesítési folyamataidat.

Emellett közösen meghatározzuk azokat a célokat, amelyeket el szeretnél érni Google hirdetéseid segítségével.

2. Megvizsgálom saját weboldaladat!

Sajnos még mindig sok ügynökség figyelmen kívül hagyja azt a fontos tényt, hogy a hirdetések sikerességét nagyban befolyásolja a saját honlapod minősége!

Hiába határozzuk meg ugyanis az elérhető célokat, ha a célcsoportod nem tudja azt végrehajtani a honlapodon, azaz például nem tud rendelést leadni, mert nem találja a megrendelő űrlapot, lassú az oldal betöltődése, vagy éppen nem mobilbarát az oldalad megjelenése, és kínszenvedés ez által az egész rendelési folyamat.

Mivel én hiszek saját szolgáltatásom sikerében, ezért a Te projektedet is csak akkor fogom elvállalni, ha azt látom, hogy honlapod is “fel van készülve” a látogatók fogadására! Éppen ezért, ha szükséges, a hirdetéskezelési megállapodásunk egy weboldal audittal, és a hibák javításával kell, hogy induljon, amennyiben közös sikereket szeretnénk elérni!

3. Létrehozom és beállítom saját Google fiókodat!

Amennyiben rendben van a weboldalad, létrehozom saját Google Ads fiókodat, amit aztán össze is kötök a Google webanalitikai szoftverével (Analytics), hogy kampányaid eredményességét minél jobban tudjuk mérni és optimalizálni!

A művelet során beállítok mindent, amire szükséged lehet. Ilyen területek a számlázás, az általad preferált fizetési módozatok, illetve maguk a kampánybeállítások, de ezzel együtt rögzítem azokat a konverziós célokat, amire optimalizáljuk hirdetéseidet, és amelyek eredményességét Te is mérni szeretnéd a honlapodon!

4. Elindítom és folyamatosan optimalizálom hirdetéseidet!

Minden készen áll: indulhatnak a hirdetések, amelyeket a projektindító beszélgetésben egyeztetettek alapján, az általad preferált célcsoport számára indítok el.

Kampányaidat az együttműködés során folyamatosan, de minimum hetente 1 alkalommal részletesen átnézem, és szükség esetén módosítok a beállításokon, amennyiben úgy látom, hogy ez növelne a hirdetések hatékonyságán!

5. Minden hónap végén riportot küldök számodra, mely igény esetén kiegészülhet ingyenes konzultációval!

Minden hónap végén részletes statisztikát kapsz a hirdetések eredményességéről, amelyben Forintra pontosan láthatod majd havi költésedet és eredményeidet! Emellett, telefonos vagy online konzultáció keretében stratégiai tanácsadást is nyújtok számodra a fenti adatok ismeretében, hogy céged/vállalkozásod még tovább tudjon fejlődni, és több vevőt, érdeklődőt tudják szerezni!

Kérj most egyedi ajánlatot Google Ads kampányaid kezelésére, az alábbi űrlap kitöltésével!

Kérlek, lehetőség szerint minden adatot tölts ki, hiszen ezek alapján tudok majd számodra minél pontosabb árat kalkulálni. Kérésedet, kérdésedet is lesz lehetőséged feltenned az utolsó mező kitöltésével. Ajánlatkérésedre a lehető legrövidebb időn belül, de legkésőbb 2-3 munkanap alatt reagálni fogok!

Érdekelne a Facebook kampánykezelési szolgáltatásom is?