fbpx /* Pinterest verification */

Google Ads kampánykezelés szolgáltatás

Szerezz Te is

profi Google Ads hirdetések segítségével!

A Google Ads (régebbi nevén: Google Adwords) erősségei

Hatékony, gyors és rugalmas

Nincsenek többé felesleges hirdetési költségek, és a Google Ads (Google Adwords) kampányaid beállításainak csak a képzeleted szabhat határokat! Hirdetéseid akármikor indíthatók és módosíthatók annak érdekében, hogy a lehető leghatékonyabban tudd megszólítani saját célközönségedet!

Ha például ételkiszállítással foglalkozol, beállítható, hogy mely napokon, mely órákban, és mely földrajzi régióban jelenhet meg a hirdetés, így a megfelelő közönségnek, a számodra kiemelt időszakban, és csak kattintásonként kell fizetned!

Hatéony, gyors és rugalmas

Nincsenek többé felesleges hirdetési költségek, és a Google Ads (Google Adwords) kampányaid beállításainak csak a képzeleted szabhat határokat! Hirdetéseid akármikor indíthatók és módosíthatók annak érdekében, hogy a lehető leghatékonyabban tudd megszólítani saját célközönségedet!

Ha például ételkiszállítással foglalkozol, beállítható, hogy mely napokon, mely órákban, és mely földrajzi régióban jelenhet meg a hirdetés, így a megfelelő közönségnek, a számodra kiemelt időszakban, és csak kattintásonként kell fizetned!

Hajszálpontos célzás a fontos kulcsszavaidra!

Ha már futtattál korábban önerőből kampányokat, esetleg más ügynökség segítségét kérted, előfordulhat, hogy csalódtál az online hirdetések eredményében. Sajnos ma is sok, önmagát szakembernek tartó “ppc guru” is elköveti azt a hibát, hogy nem állít be pontos célzást, így a számodra fontos kulcsszavak mellett rengeteg irreleváns találatra is megjelenik a hirdetés, ami csak égeti a pénzedet, de nem hoz eredményt!

Tegyük fel, hogy kizárólag új laptopokat forgalmazol, többféle márkában. Általánosan célozva a “laptop” kulcsszóra, rengeteg egyéb, kapcsolódó keresésre is meg tud jelenni a hirdetés, úgy, mint például “használt számítógép szervizelése” vagy “notebook táska”.

Ha velem dolgozol, akkor hirdetéseid kizárólag a számodra releváns kulcsszavakra fognak megjelenni, amit akár Te magad is fogsz tudni ellenőrizni a Google fiókodba való betekintés során, melyet állandóan biztosítok számodra!

Hajszálpontos célzás a fontos kulcsszavaidra!

Ha már futtattál korábban önerőből kampányokat, esetleg más ügynökség segítségét kérted, előfordulhat, hogy csalódtál az online hirdetések eredményében. Sajnos ma is sok, önmagát szakembernek tartó “ppc guru” is elköveti azt a hibát, hogy nem állít be pontos célzást, így a számodra fontos kulcsszavak mellett rengeteg irreleváns találatra is megjelenik a hirdetés, ami csak égeti a pénzedet, de nem hoz eredményt!

Tegyük fel, hogy kizárólag új laptopokat forgalmazol, többféle márkában. Általánosan célozva a “laptop” kulcsszóra, rengeteg egyéb, kapcsolódó keresésre is meg tud jelenni a hirdetés, úgy, mint például “használt számítógép szervizelése” vagy “notebook táska”.

Ha velem dolgozol, akkor hirdetéseid kizárólag a számodra releváns kulcsszavakra fognak megjelenni, amit akár Te magad is fogsz tudni ellenőrizni a Google fiókodba való betekintés során, melyet állandóan biztosítok számodra!

optimalizálás és monitoring

Google Ads kampányaid kivitelezése során először meghatározzuk az általad elérni kívánt célt, aminek a teljesülését pontosan mérni tudjuk a kampányok futtatása során! A Google Ads nagy előnye, hogy a Facebookkal ellentétben ezen a platformon sokkal több célteljesülés is beállítható.

Kampányaidat optimalizálhatjuk például azokra a látogatókra, akik legalább 2 percet töltöttek el egy számodra fontos aloldalon, vagy csak az értékesítési oldalad 60%-áig görgettek le, tehát nem találkoztak az áraiddal. Őket is később bármikor elérheted utánkövető remarketing hirdetésekkel! Sőt, bármilyen célt is határozunk meg, a Google képes azonosítani a célteljesítőkhöz legjobban hasonlító, “hideg” ( = Téged még nem ismerő) közönséget, akiket szintén megcélozhatunk ajánlatoddal!

optimalizálás és monitoring

Google Ads kampányaid kivitelezése során először meghatározzuk az általad elérni kívánt célt, aminek a teljesülését pontosan mérni tudjuk a kampányok futtatása során! A Google Ads nagy előnye, hogy a Facebookkal ellentétben ezen a platformon sokkal több célteljesülés is beállítható.

Kampányaidat optimalizálhatjuk például azokra a látogatókra, akik legalább 2 percet töltöttek el egy számodra fontos aloldalon, vagy csak az értékesítési oldalad 60%-áig görgettek le, tehát nem találkoztak az áraiddal. Őket is később bármikor elérheted utánkövető remarketing hirdetésekkel! Sőt, bármilyen célt is határozunk meg, a Google képes azonosítani a célteljesítőkhöz legjobban hasonlító, “hideg” ( = Téged még nem ismerő) közönséget, akiket szintén megcélozhatunk ajánlatoddal!

nyomonkövethető felhasználói viselkedés

Mivel a Google Ads (AdWords) hirdetéskezelője könnyen és gyorsan összeköthető a Google webanalitikai rendszerével (Google Analytics), láthatod, hogy a hirdetésedre kattintók hogyan viselkednek weboldaladon, ami segíti a kampányok hatékonyabb optimalizálását!

nyomonkövethető felhasználói viselkedés

Mivel a Google Ads (AdWords) hirdetéskezelője könnyen és gyorsan összeköthető a Google webanalitikai rendszerével (Google Analytics), láthatod, hogy a hirdetésedre kattintók hogyan viselkednek weboldaladon, ami segíti a kampányok hatékonyabb optimalizálását!

Milyen veszélyekkel jár együtt,
a tapasztalat nélküli Google hirdetés kezelés?

Extra magas hirdetési költségek, eredmény nélkül!

Ahogyan azt fentebb is olvashattad, a kulcsszavak megfelelő beállítása kritikus fontosságú, ha a legjobb eredményeket szeretnéd elérni! A hibás beállítás ugyanis rengeteg felesleges költéssel párosul, és lehet, hogy nem is a megfelelő célcsoport találkozik a hirdetéseddel!

Rendkívül sok idő- és energiabefektetés

Ha a Facebook hirdetés beállítása bonyolult egy kezdő hirdető számára, akkor ez a Google Ads felületére hatványozottan igaz! Mivel ezen a platformon jóval több a beállítási lehetőség, könnyen elvérezhetsz, ami ugyancsak az eredményesség rovására mehet!

KÍSÉRLETEZÉS EREDMÉNYE = méregdrága konverziók

Az nem elegendő, ha “valamennyire” kiismered magad a hirdetési platform működésében, ugyanis ha a kampányaidat nem megfelelően optimalizálod, a konverziós költségeid hamar az egekbe szökhetnek! Érdemes tehát megfontolnod Google Ads (AdWords) kampányaid kiszervezését!

MIÉRT VÁLASSZ ENGEM GOOGLE ADS KAMPÁNYAID KEZELÉSÉHEZ?

Z

Nagy tapasztalattal rendelkezem

Több éve kezelek Google Ads kampányokat, és havi szinten több millió Forintot költök el sikeresen Google hirdetésekre!

Z

Minősített Google Partner vagyok

Mindez azt jelenti, hogy első kézből értesülök a hirdetési rendszer újdonságairól és változásairól, tehát biztos lehetsz benne, hogy a Te fiókodban is a legmodernebb hirdetési módszereket fogom alkalmazni!

Z

SZÖVEGÍRÁSBAN ÉS GRAFIKAI MUNKÁBAN IS A SEGÍTSÉGEDRE LESZEK!

Igény esetén nem csak a hirdetések optimalizálásában, hanem szövegírási és grafikai munkával is támogatom kampányaid sikerességét!

Kattints az alábbi képre a hivatalos tanúsítványom megtekintéséhez (új ablakban nyílik meg):

Google Partner jelvény

NÉHÁNY PÉLDA AZ ÁLTALAM FUTTATOTT KAMPÁNYOK EREDMÉNYESSÉGÉRŐL

Google Ads kampánykezelés szolgáltatás - Referencia hidetés 24-szeres megtérüléssel

Ez a kimutatás két keresőkampány élettartam értékeit mutatja, amely közel egyéves periódust ölel fel. Mindkét esetben a hirdetés kezelés célja egy szolgáltatás minél hatékonyabb értékesítése volt, melyet konverzióként mértem ügyfelemnél.

A fenti hirdetésekre a vizsgált időszak alatt 839 719 Ft-ot költöttem, melyhez – közvetlen a hirdetések hatására – 20 516 621 bevétel párosult, ami több mint 24-szeres megtérülést jelent!

Display referencia hirdetés magas átkattintási aránnyal, alacsony költséggel

Ennél a másik hirdetésnél display hálózaton, banneres hirdetéseket futtattunk, ahol az elsődleges cél olyan “hideg” ( = a vállalkozást még nem ismerő) közönség elérése volt, akik potenciális vásárlók lehetnek. Ha igénybe vetted korábban ügynökség segítségét, netán olvastál statisztikákat a témában, akkor tudod, hogy egy display AdWords kampánykezelés során az interakciós arány (azon felhasználók aránya, akik a hirdetésre kattintva eljutnak az oldalra) átlagosan 0,3% körüli, egy kattintás pedig 40-50 Forintos díjon érhető el átlagosan Magyarországon.

Ezzel szemben a fenti hirdetést kiemelkedő 1,41%-os átkattintási aránnyal, és átlagban 10 Forintos kattintási díjon futtattam ügyfelemnél.

Google AdWords kampánykezelés árak

Szolgáltatásomhoz kapcsolódóan minden esetben egyedi árat kalkulálok attól függően, hogy milyen célcsoportnak, milyen típusú hirdetést, és mekkora marketing büdzsével szeretnél futtatni. Ez a havidíj kiegészül még egy egyszeri kampánybeállítási díjjal, ami a hirdetések létrehozását és beállítását, vagy a már meglévő fiókod és az abban futó kampányaid teljes átnézését és optimalizálását fedezi (a folyamatról ide kattintva olvashatsz bővebben).

A munka során hirdetéseidet hetente minimum 2-3 alkalommal átnézem, és szükség szerint módosítom azok beállításait, amennyiben úgy látom, hogy ezzel tudnánk növelni azok hatékonyságán. Ezt a munkafolyamatot az ár minden esetben tartalmazza!

A jelenlegi oldal alján találsz egy ajánlatkérő formot, amit kitöltve küldj el számomra, és ami alapján egyedi ajánlatot és árat fogok tudni Neked prezentálni! Kiindulásként azonban tekintsd meg az alábbi táblázatot, mely segíthet számodra a kalkulációban:*

Fontos kiegészítés, hogy amennyiben egyszerre bíznál meg Google Ads és Facebook kampánykezeléssel, úgy a táblázatban szereplő áraknál kedvezőbb ajánlatot küldök számodra!

* A táblázatban szereplő árak bruttó (alanyi adó mentes) árak és nem tartalmazzák a hirdetések beállításának egyszeri díját.

Mik az együttműködés feltételei?

Nincsen kötelező szerződési idő! Mindez azt jelenti, hogy amennyiben engem bízol meg Google hirdetéseid kezelésével, nem kötelezlek több hónapos szerződés megkötésére! Ez nagyobb szabadságot ad számodra is, és bátran kipróbálhatod a szolgáltatást kockázatmentesen! Emellett, a magam részéről 100%-ban hiszek szolgáltatásom sikerességében, de ha az első hónap után mégsem lennél elégedett az eredménnyel, barátsággal válunk majd el egymástól!

Ajánlott ugyanakkor egy legalább 3 hónapos együttműködésben gondolkodnod, hiszen ennyi idő alatt már teljesen biztossá válik, tudunk-e közösen dolgozni kampányaid sikerességén, illetve hogy az általam futtatott hirdetések eredményesek-e számodra. Ahhoz, hogy egy kampányt optimalizálni tudjak, adatokra lesz szükségem, és ezekből az adatokból csak egy viszonylag hosszabb periódus után tudunk messze menő következtetéseket levonni!

Kiemelten fontos továbbá, hogy az együttműködés ideje alatt a Google kampányaidon kizárólag én dolgozhatok (azaz a hirdetéskezelési jog fenntartva 🙂 )! Ez természetesen nem azt jelenti, hogy egyéni ötleteid nem kerülhetnek megvalósításra! A saját iparágadat minden bizonnyal sokkal jobban ismered, mint én, ezért örömmel fogadok Tőled is hasznos ötletet, javaslatot, amivel úgy gondolod, javíthatunk a hirdetések eredményességén! Emellett természetesen nem árulok zsákbamacskát, így a fiókodba való betekintési lehetőség állandó lesz számodra, melynek során folyamatosan nyomon tudod majd követni kamányaid alakulását!

Az önálló munka azért fontos számomra, mert csak így tudom garantálni a hirdetések megfelelő optimalizálását! Mint azt olvastad fentebb is – illetve ha ismered a Google Ads (AdWords) rendszerét, akkor saját magad is tapasztaltad -, hogy a felület amellett, hogy gyakran változik, rendkívül sok, aprólékos beállítást tartalmaz, amit nagyon könnyű elrontani, és ezt követően a pénzed lehet, hogy teljesen rossz közönségre, feleslegesen költöd el! Éppen ezért, mindennemű változtatást nekem kell elküldened, melyet követően, közösen egyeztetve változtatunk a hirdetési stratégián.

Milyen típusú AdWords kampány indítására van lehetőséged?

Keresőhirdetések

Célozd meg azokat, akik pont a Te termékedet vagy szolgáltatásodat keresik! Csak a hirdetésre való kattintás esetén kell fizetned!

Display hirdetések

Display (banner) hirdetéseiddel elérheted azt a közönséget, akik ugyan nem ismernek Téged, de aktívan érdeklődnek termékeid, szolgáltatásaid iránt!

Remarketing hirdetések

Szólítsd meg újra weboldalad látogatói közül azokat, akik vásárlás nélkül távoztak! Ez az egyik legjobb, és leginkább jövedelmező Google hirdetési forma!

Videó hirdetések

Prezentáld termékedet, ajánlatodat videós formában, és mutasd be azt célközönségednek a YouTube-on keresztül! 

Discovery hirdetések

Kampányaidat akár a célcsoportod Google hírfolyamában is megjelenítheted, miközben ők az őket érdeklő napi aktualitásokat, híreket olvassák!

Shopping hirdetések

Webáruházad van? Jelenítsd meg termékeidet az aktívan keresők számára! Soha nem volt ennél hatékonyabb módszer termékeid bemutatására!

Hogyan történik a kivitelezés?

1. Projektindító beszélgetés során megismerem vállalkozásodat, és meghatározzuk a hirdetési stratégiádat!

A projektindító beszélgetés során telefonos, vagy online konzultáció keretében az én feladatom, hogy minél részletesebben megismerjem a cégedet/vállalkozásodat, célcsoportodat, illetve értékesítési folyamataidat.

Emellett közösen meghatározzuk azokat a célokat, amelyeket el szeretnél érni Google hirdetéseid segítségével.

2. Megvizsgálom saját weboldaladat!

Sajnos még mindig sok ügynökség figyelmen kívül hagyja azt a fontos tényt, hogy a hirdetések sikerességét nagyban befolyásolja a saját honlapod minősége!

Hiába határozzuk meg ugyanis az elérhető célokat, ha a célcsoportod nem tudja azt végrehajtani a honlapodon, azaz például nem tud rendelést leadni, mert nem találja a megrendelő űrlapot, lassú az oldal betöltődése, vagy éppen nem mobilbarát az oldalad megjelenése, és kínszenvedés ez által a teljes rendelési folyamat.

Mivel én hiszek saját szolgáltatásom sikerében, ezért a Te projektedet is csak akkor fogom elvállalni, ha azt látom, hogy honlapod is “fel van készülve” a látogatók fogadására! Éppen ezért, ha szükséges, a hirdetéskezelési megállapodásunk egy weboldal audittal, és a hibák javításával kell, hogy induljon, amennyiben közös sikereket szeretnénk elérni!

3. Létrehozom és beállítom saját Google fiókodat!

Amennyiben rendben van a weboldalad, létrehozom saját Google Ads fiókodat, amit aztán össze is kötök a Google webanalitikai szoftverével (Analytics), hogy kampányaid eredményességét minél jobban tudjuk mérni és optimalizálni!

A művelet során beállítunk mindent, amire szükséged lehet. Ilyen területek a számlázás, az általad preferált fizetési módozatok, illetve maguk a kampánybeállítások, de ezzel együtt rögzítem azokat a konverziós célokat, amire optimalizáljuk hirdetéseidet, és amelyek eredményességét Te is mérni szeretnéd a honlapodon!

4. Elindítom és folyamatosan optimalizálom hirdetéseidet!

Minden készen áll: indulhatnak a hirdetések, amelyeket a projektindító beszélgetésben egyeztetettek alapján, az általad preferált célcsoport számára indítok el.

Kampányaidat az együttműködés során folyamatosan, de minimum hetente 1-2-3 alkalommal részletesen átnézem, és szükség esetén módosítok a beállításokon, amennyiben úgy látom, hogy ez növelne a hirdetések hatékonyságán!

5. Minden hónap végén riportot küldök számodra, mely igény esetén kiegészülhet ingyenes konzultációval!

Minden hónap végén részletes statisztikát kapsz a hirdetések eredményességéről, amelyben Forintra pontosan láthatod majd havi költésedet és eredményeidet! Emellett, telefonos vagy online konzultáció keretében stratégiai tanácsadást is nyújtok számodra a fenti adatok ismeretében, hogy céged/vállalkozásod még tovább tudjon fejlődni, és több vevőt, érdeklődőt tudjál szerezni!

Kérj most egyedi ajánlatot Google Ads kampányaid kezelésére, az alábbi űrlap kitöltésével!

1. Töltsd ki az alábbi űrlapot! Kérlek, ha van rá módod, minden adatot adj meg, hiszen ezek alapján tudok majd számodra minél pontosabb árat kalkulálni. Kérésedet, kérdésedet is felteheted az utolsó mező kitöltésével.

2. Az űrlap elküldését követő 1-2 munkanapon belül felveszem Veled a kapcsolatot a megadott elérhetőségeid egyikén!

3. Közösen kidolgozzuk a projekt részleteit, és indulhatnak is a profi Google Ads (AdWords) kampányaid! 🙂

Érdekelne a Facebook kampánykezelési szolgáltatásom is?