fbpx /* Pinterest verification */

Facebook kampánykezelés

Szerezz Te is

a legnépszerűbb közösségi média platform fizetett hirdetéseinek a segítségével!

Miért kötelező Neked is hirdetned a Facebookon?

Z

A MAGYAR LAKOSSÁG TÖBB MINT 63%-ÁT ELÉRED!

A teljes népesség arányában Magyarország a világ (!) legnagyobb “Facebook-nemzete”! Ez azt jelenti, hogy bármilyen iparágban is tevékenykedsz, 100%, hogy a célcsoportod megtalálható és célozható a legnépszerűbb közösségi média platformon!

Z

A FACEBOOK NEM CSAK A FIATALOKÉ!

Habár a felhasználók 61%-át a 18-44 év közöttiek alkotják, ma már a 65 éven felüli regisztrálók növekednek a leggyorsabb ütemben ezen a hirdetési felületen!

Z

HATÁRTALAN CÉLZÁSI LEHETŐSÉG - A FACEBOOK MELLETT AZ INSTAGRAMON IS!

A Facebook felvásárolta az Instagramot, tehát egy hirdetésben rendkívül hatékonyan szólíthatod meg közönségedet akár mindkét felületen! 

Facebook logo

Miért olyan hatékony a Facebook hirdetési rendszere?

Rendkívül komplex, határtalan célzási lehetőséget biztosít!

A platform a felhasználókat az általuk kitöltött adatok (születési idő, nem, kapcsolati státusz, tanulmányok, munkahelyek, stb.), valamint internetes tevékenységük alapján minősíti, ez által pedig a közösségi média felületen regisztráltak végtelenül komplex célzását teszi lehetővé! Íme egy valós példa, amit egy korábbi ügyfelemnél alkalmaztam, sírégió népszerűsítése céljából:

„Azok a 25-55 év közötti, Magyarországon élő, 3-12 év közötti életkorban lévő gyermekkel rendelkező szülők, akik jelen pillanatban utazást terveznek, de általánosságban is gyakori utazók, illetve síkedvelők, valamint Ausztria, vagy Ausztria történelme iránt érdeklődők.” 

Ugye, hogy ezt már csak elolvasni is kihívás? És a célzást akár tovább is szűkíthettem volna, további szempontok alapján… 🙂

Rendkívül komplex, határtalan célzási lehetőséget biztosít!

A platform a felhasználókat az általuk kitöltött adatok (születési idő, nem, kapcsolati státusz, tanulmányok, munkahelyek, stb.), valamint internetes tevékenységük alapján minősíti, ez által pedig a közösségi média felületen regisztráltak végtelenül komplex célzását teszi lehetővé! Íme egy valós példa, amit egy korábbi ügyfelemnél alkalmaztam, sírégió népszerűsítése céljából:

„Azok a 25-55 év közötti, Magyarországon élő, 3-12 év közötti életkorban lévő gyermekkel rendelkező szülők, akik jelen pillanatban utazást terveznek, de általánosságban is gyakori utazók, illetve síkedvelők, valamint Ausztria, vagy Ausztria történelme iránt érdeklődők.” 

Ugye, hogy ezt már csak elolvasni is kihívás? És a célzást akár tovább is szűkíthettem volna, további szempontok alapján… 🙂

MEGSZÓLÍTHATOD A WEBOLDALADON JÁRT ÉRDEKLŐDŐKET, VAGY A HOZZÁJUK NAGYON HASONLÓKAT IS!

Bizony, a Facebook rendszere erre is képes! Amennyiben a honlapodat böngésző felhasználó be van jelentkezve saját fiókjába, és például vásárlás, ajánlatkérés, konzultáció igénylés vagy hírleveledre történő feliratkozás nélkül hagyja el az oldalad, után tudod őt követni, és vissza terelni a honlapodra hatékony Facebook hirdetések segítségével, ahol újból találkozni fog az ajánlatoddal! Ezt nevezik remarketing célzási lehetőségnek, mely közönség a legnagyobb vásárlóerőt jelentheti a Te vállalkozásod számára is!

És ez még nem minden! A Facebook képes arra, hogy bonyolult algoritmusai alapján megtalálja például a törzsvásárlóidhoz legjobban hasonlító közönséget, akik ugyan még nem ismernek Téged, viszont hatalmas potenciált jelenthetnek növekedésed, és magasabb bevétel elérése szempontjából!

MEGSZÓLÍTHATOD A WEBOLDALADON JÁRT ÉRDEKLŐDŐKET, VAGY A HOZZÁJUK NAGYON HASONLÓKAT IS!

Bizony, a Facebook rendszere erre is képes! Amennyiben a honlapodat böngésző felhasználó be van jelentkezve saját fiókjába, és például vásárlás, ajánlatkérés, konzultáció igénylés vagy hírleveledre történő feliratkozás nélkül hagyja el az oldalad, után tudod őt követni, és vissza terelni a honlapodra hatékony Facebook hirdetések segítségével, ahol újból találkozni fog az ajánlatoddal! Ezt nevezik remarketing célzási lehetőségnek, mely közönség a legnagyobb vásárlóerőt jelentheti a Te vállalkozásod számára is!

És ez még nem minden! A Facebook képes arra, hogy bonyolult algoritmusai alapján megtalálja például a törzsvásárlóidhoz legjobban hasonlító közönséget, akik ugyan még nem ismernek Téged, viszont hatalmas potenciált jelenthetnek növekedésed, és magasabb bevétel elérése szempontjából!

NINCSENEK REJTETT KÖLTSÉGEK, ÉS AZ EREDMÉNYEK 100%-BAN MÉRHETŐK!

A marketing büdzsédet illetően nem érhetnek váratlan meglepetések, hiszen előre meghatározott költségkerettel dolgozunk, amely soha nem kerül túllépésre, és minden egyes elköltött Forint hatékonysága jól mérhető! Pontosan látni fogod, hogy a hirdetésekre kifizetett összeg hány vásárlást, feliratkozót, vagy ajánlatkérést hozott Neked, illetve természetesen számos egyéb, általad fontosnak tartott cél mérhetősége is lehetséges!

NINCSENEK REJTETT KÖLTSÉGEK, ÉS AZ EREDMÉNYEK 100%-BAN MÉRHETŐK!

A marketing büdzsédet illetően nem érhetnek váratlan meglepetések, hiszen előre meghatározott költségkerettel dolgozunk, amely soha nem kerül túllépésre, és minden egyes elköltött Forint hatékonysága jól mérhető! Pontosan látni fogod, hogy a hirdetésekre kifizetett összeg hány vásárlást, feliratkozót, vagy ajánlatkérést hozott Neked, illetve természetesen számos egyéb, általad fontosnak tartott cél mérhetősége is lehetséges!

A Facebook hirdetési rendszere még mindig a legköltséghatékonyabb megoldás!

A hirdetési felületen számos módszer közül választhatsz attól függően, mi a célod az adott hirdetéssel. Ez lehet például minél nagyobb forgalom átterelése a honlapodra, vagy egy videó megtekintése. Amennyiben hirdetésedet megfelelő célközönségnek mutatjuk meg, tapasztalni fogod, hogy hirdetési költségeid csökkennek, a hirdetések hatékonysága pedig jelentős mértékben nő!

A Facebook hirdetési rendszere még mindig a legköltséghatékonyabb megoldás!

A hirdetési felületen számos módszer közül választhatsz attól függően, mi a célod az adott hirdetéssel. Ez lehet például minél nagyobb forgalom átterelése a honlapodra, vagy egy videó megtekintése. Amennyiben hirdetésedet megfelelő célközönségnek mutatod meg, tapasztalni fogod, hogy hirdetési költségeid csökkennek, a hirdetések hatékonysága pedig jelentős mértékben nő!

Milyen veszélyekkel jár, ha tapasztalat nélkül kezeled Facebook hirdetési kampányaidat?

Nem megfelelő célzás = pénzégetés

A Facebook hirdetési felülete rendkívül összetett és bonyolult. Ha nem vagy 100%-ig tisztában a rendszer működésével, könnyen előfordulhat, hogy egy jónak gondolt célzás egy apró beállítási hiba miatt elcsúszik, melynek köszönhetően feleslegesen “égeted” a pénzedet.

Rendkívül sok idő- és energiabefektetés

Ha elég elszánt vagy, és úgy döntesz, hogy a Facebook hirdetések kezelését “házon belül” oldod meg, az folyamatos tanulást és energiabefektetést igényelne részedről, a hirdetési felület, valamint az aktuális trendek gyakori változásának köszönhetően.

Stratégia nélkül, vaktában "lövöldözöl"

Jól ismerni a hirdetési platformot önmagában nem egyenlő a sikerrel! Amennyiben nincsen konkrét célod a hirdetésekkel, illetve honlapod “nincsen felkészülve” a fizetett hirdetések futtatására, ugyanúgy rengeteg felesleges költéssel számolhatsz!

MIÉRT VÁLASSZ ENGEM FACEBOOK KAMPÁNYAID KEZELÉSÉHEZ?

Z

Nagy tapasztalattal rendelkezem

Több éve kezelek Facebook kampányokat, és havi szinten több százezer Forintot költök el sikeresen Facebook hirdetésekre!

Z

Nagy tapasztalattal rendelkezem

Több éve kezelek Facebook kampányokat, és havi szinten több százezer Forintot költök el sikeresen Facebook hirdetésekre!

Z

Folyamatosan továbbképzem magam

Az állandó szakmai fejlődés kiemelt fontosságú számomra! A trendek követése mellett én is folyamatosan tanulok, mégpedig a piac legjobbjaitól, így biztos lehetsz benne, hogy naprakész tudással fogom kezelni a Te hirdetési fiókodat is!

Z

Folyamatosan továbbképzem magam

Az állandó szakmai fejlődés kiemelt fontosságú számomra! A trendek követése mellett én is folyamatosan tanulok, mégpedig a piac legjobbjaitól, így biztos lehetsz benne, hogy naprakész tudással fogom kezelni a Te hirdetési fiókodat is!

Z

SZÖVEGÍRÁSBAN ÉS GRAFIKAI MUNKÁBAN IS A SEGÍTSÉGEDRE LESZEK!

Igény esetén nem csak a hirdetéseid optimalizálásában, hanem szövegírási és grafikai munkában is tudok Neked segíteni!

Z

SZÖVEGÍRÁSBAN ÉS GRAFIKAI MUNKÁBAN IS A SEGÍTSÉGEDRE LESZEK!

Igény esetén nem csak a hirdetéseid optimalizálásában, hanem szövegírási és grafikai munkában is tudok Neked segíteni!

EGY KONKRÉT PÉLDA AZ ÁLTALAM FUTTATOTT FACEBOOK KAMPÁNYOK EREDMÉNYESSÉGÉRŐL

Facebook kampánykezelés referencia 1

A fenti Facebook kampány ügyfelem honlapját korábban látogató közönségnek jelent meg, akik számára remarketing hirdetést futtattunk abból a célból, hogy térjenek vissza a honlapra, és vásárolják meg a kínált szolgáltatást. 

Az elért felhasználók száma 8 424 fő volt a vizsgált időszak alatt, akik 44%-át (3 716 látogatót) sikerült ismét a honlapra terelni, átlagosan 40 Forintos kattintási áron.

Facebook kampánykezelés referencia 2

A fenti képen ugyanezen kampány további adatai láthatóak: 149 918 Forint költés mellett összesen 124 ügyfél foglalt, 125 ajánlatot kért, illetve 59 pedig ajánlatkérésből foglalta le az ügyfél által kínált szolgáltatást.

Ha figyelembe vesszük, hogy egyetlen foglalás összértéke minimum 30 000 Forintnak felel meg (ami a szolgáltatás díjának legalacsonyabb értéke), és még az ajánlatkérőket nem is számoljuk, akkor is 124 + 59 = 183 foglalás valósult meg az élettartam időszak alatt jelen kampány hatására. Ezt beszorozva a fenti összeggel, 183 x 30 000 = 5 490 000 Forint, ami úgy jelent 36x-os megtérülést, hogy a megvalósult foglalások legalacsonyabb értékét számoltuk! Nem is beszélve arról, hogy az ajánlatot kérők, de a kampány alatt nem foglalók hosszabb távon ugyancsak ügyfelei lehetnek a vállalkozásnak!

Facebook kampánykezelés árak

Facebook kampánykezelés szolgáltatásomhoz kapcsolódóan minden esetben egyedi árat kalkulálok attól függően, hogy milyen célcsoportnak, milyen típusú hirdetést, és mekkora marketing büdzsével szeretnél futtatni. Ugyancsak árat befolyásoló szempont, hogy már meglévő fiók aktuálisan futó hirdetéseit szeretnéd nekem átadni (ez esetben ugyanis szükség lehet a hirdetési kreatívok (képek), szövegek, célzások ellenőrzésére, adott esetben finomhangolására), vagy teljesen új fiókról és hirdetésekről van szó.

A munkafolyamat során hirdetéseidet minimum hetente 1 alkalommal átnézem, és szükség szerint módosítom annak beállításait, amennyiben úgy látom, hogy ezzel tudnánk növelni hirdetéseid hatékonyságán. Ezt a munkafolyamatot az ár minden esetben tartalmazza!

A jelenlegi oldal alján találsz egy ajánlatkérő formot, amit kitöltve küldj el számomra, és ami alapján egyedi ajánlatot és árat fogok tudni Neked kalkulálni! Kiindulásként azonban tekintsd meg az alábbi táblázatot, mely segíthet számodra a kalkulációban: *

* Fontos kiegészítés, hogy amennyiben egyszerre bíznál meg Google Ads és Facebook kampánykezeléssel, úgy a táblázatban szereplő áraknál kedvezőbb ajánlatot küldök számodra!

Mik az együttműködés feltételei?

Nincsen kötelező szerződési idő! Mindez azt jelenti, hogy amennyiben engem bízol meg Facebook hirdetéseid kezelésével, nem kötelezlek több hónapos szerződés megkötésére! Ez nagyobb szabadságot ad számodra is, és bátran kipróbálhatod a szolgáltatást kockázatmentesen! Emellett, a magam részéről 100%-ban hiszek szolgáltatásom sikerességében, de ha az első hónap után mégsem lennél elégedett az eredménnyel, harag nélkül válunk majd el egymástól!

Ajánlott ugyanakkor egy legalább 3 hónapos együttműködésben gondolkodnod, hiszen ennyi idő alatt már teljesen biztossá válik, tudunk-e együtt dolgozni kampányaid sikerességén, illetve hogy az általam futtatott hirdetések eredményesek-e számodra. Ahhoz, hogy egy kampányt optimalizálni tudjak, adatokra lesz szükségem, és ezekből az adatokból csak egy viszonylag hosszabb együttműködés során tudunk messze menő következtetéseket levonni!

Kiemelten fontos továbbá, hogy az együttműködés ideje alatt Facebook kampányaidon kizárólag én dolgozhatok! Ez természetesen nem azt jelenti, hogy egyéni ötleteid nem kerülhetnek megvalósításra! A saját iparágadat minden bizonnyal sokkal jobban ismered, mint én, ezért örömmel fogadok Tőled is bármilyen ötletet, javaslatot, amivel úgy gondolod, javíthatunk a hirdetések eredményességén! Ezzel együtt nem árulok zsákbamacskát, így a fiókodba való betekintési lehetőség állandó lesz számodra, melynek során folyamatosan nyomon tudod majd követni kamányaid alakulását!

Az önálló munka azért fontos számomra, mert csak így tudom garantálni a hirdetések megfelelő optimalizálását! Mint azt olvastad fentebb is – illetve ha ismered a Facebook hirdetési felületét, akkor saját magad is tapasztaltad -, hogy a platform amellett, hogy gyakran változik, rendkívül sok, aprólékos beállítást tartalmaz, amit nagyon könnyű elrontani, és ezt követően a pénzed lehet, hogy teljesen rossz közönségre, feleslegesen költöd el! Éppen ezért, mindennemű változtatást nekem kell elküldened, melyet követően, közösen egyeztetve változtatunk a hirdetési stratégián.

Hogyan történik a kivitelezés?

Z

1. Projektindító konzultáció

Az első lépésben, online vagy telefonos konzultáció keretében egyeztetjük a hirdetések céljával kapcsolatos elképzeléseidet, illetve bemutatod számomra cégedet/vállalkozásodat, termékedet és/vagy szolgáltatásodat, valamint fő célcsoportodat.

Sok ügynökség ezt a szempontot nem veszi figyelembe, de számomra kiemelten fontos lesz weboldalad vizsgálata is, hogy annak jelenlegi felépítése egyáltalán alkalmas-e arra, hogy fizetett hirdetéseid rentábilisan működhessenek. Ha itt probléma merül fel, először ezt a részt kell rendbe tennünk ahhoz, hogy eredményesek legyenek a kampányaid!

Z

1. Projektindító konzultáció

Az első lépésben, online vagy telefonos konzultáció keretében egyeztetjük a hirdetések céljával kapcsolatos elképzeléseidet, illetve bemutatod számomra cégedet/vállalkozásodat, termékedet és/vagy szolgáltatásodat, valamint fő célcsoportodat.

Sok ügynökség ezt a szempontot nem veszi figyelembe, de számomra kiemelten fontos lesz weboldalad vizsgálata is, hogy annak jelenlegi felépítése egyáltalán alkalmas-e arra, hogy fizetett hirdetéseid rentábilisan működhessenek. Ha itt probléma merül fel, először ezt a részt kell rendbe tennünk ahhoz, hogy eredményesek legyenek a kampányaid!

Kampánykivitelezés projektindító konzultáció
Facebook hirdetések készítése
Z

2. A hirdetések elkészítése

A honlapod készen áll, így nincs más hátra, mint előre! Első lépésként létrehozom Facebook oldaladat és hirdetési fiókodat (ha korábban még nem volt ilyened), összekötöm azt weboldaladdal (vagyis telepítem a Facebook-pixelt, ami a mérhetőség alapját jelenti), elkészítem a hirdetéseidet (képekkel, szöveggel együtt), beállítom a mérni kívánt (konverziós) célokat, és indítom is kampányaidat az általunk megcélozni kívánt közönségre! Sőt, a Facebook-fiókkal rendelkező látogatóidnak külön csoportot hozok létre, hogy később bármikor célozhasd őket remarketing vagy bármilyen egyéb célú hirdetéssel!

Z

2. A hirdetések elkészítése

A honlapod készen áll, így nincs más hátra, mint előre! Első lépésként létrehozom Facebook oldaladat és hirdetési fiókodat (ha korábban még nem volt ilyened), összekötöm azt weboldaladdal (vagyis telepítem a Facebook-pixelt, ami a mérhetőség alapját jelenti), elkészítem a hirdetéseidet (képekkel, szöveggel együtt), beállítom a mérni kívánt (konverziós) célokat, és indítom is kampányaidat az általunk megcélozni kívánt közönségre! Sőt, a Facebook-fiókkal rendelkező látogatóidnak külön csoportot hozok létre, hogy később bármikor célozhasd őket remarketing vagy bármilyen egyéb célú hirdetéssel!

Facebook hirdetések készítése
Z

3. Hirdetések optimalizálása, jelentés készítése

Ahogyan azt fentebb is olvashattad, Facebook hirdetéseidet havonta minimum négy alkalommal átnézem, és optimalizálom annak érdekében, hogy azok minél jobban szolgálják céljaid elérését! Emellett pedig az elvégzett munkáról havi szinten kapsz jelentést, de természetesen a fiók adataihoz Te is bármikor hozzá tudsz férni, ahol Forintra pontosan nyomon tudod követni hirdetéseid megtérülését!

Z

3. Hirdetések optimalizálása, jelentés készítése

Ahogyan azt fentebb is olvashattad, Facebook hirdetéseidet havonta minimum négy alkalommal átnézem, és optimalizálom annak érdekében, hogy azok minél jobban szolgálják céljaid elérését! Emellett pedig az elvégzett munkáról havi szinten kapsz jelentést, de természetesen a fiók adataihoz Te is bármikor hozzá tudsz férni, ahol Forintra pontosan nyomon tudod követni hirdetéseid megtérülését!

Facebook hirdetések optimalizálása, jelentés készítése

Kérj most egyedi ajánlatot Facebook kampányaid kezelésére, az alábbi űrlap kitöltésével!

Kérlek, lehetőség szerint minden adatot tölts ki, hiszen ezek alapján tudok majd számodra minél pontosabb árat kalkulálni. Kérésedet, kérdésedet is lesz lehetőséged feltenned az utolsó mező kitöltésével. Ajánlatkérésedre a lehető legrövidebb időn belül, de legkésőbb 2-3 munkanap alatt reagálni fogok!

Érdekelne a Google Ads kampánykezelési szolgáltatásom is? *