Professzionális kampánykezelés
Bízd rám fizetett hirdetéseid, online kampányaid szakszerű kezelését!
FIZETETT KAMPÁNYKEZELÉSI SZOLGÁLTATÁSAIM
Minden bizonnyal Te is érzékeled, hogy az egyre fokozottabb versenyhelyzetnek köszönhetően ma már nem elegendő, ha van egy jól keresőoptimalizált weboldalad, és a Google top 10-ben, jobb esetben első néhány helyén szerepelsz arra a fő kulcsszavadra, ami hozza számodra az új érdeklődőket. Iparágtól függően ugyanis számos versenytársad is hirdethet ugyanarra a témára, megcélozva saját ügyfélkörödet is.
Statisztikák kimutatták, hogy a Google első 3-4 találata viszi el a kattintások mintegy 70-80%-át, függetlenül attól, hogy fizetett vagy organikus (természetes) találat látható a keresési eredmények tetején.
Ha még nem futtatsz keresőhirdetéseket, ajánlom, hogy keress rá saját kulcsszavadra a Google-ben, és nézd meg, hány versenytársad próbálja elérni azokat az ügyfeleket, akiket Te is célozni szeretnél! Minden bizonnyal még a saját márkanevedet beírva is fogsz találni hirdetéseket, hiszen versenytársaid akár a Te cégedre, vállalkozásodra keresőket is pontosan célozhatják, átterelve az eredetileg Téged kereső forgalmat magukhoz! Sőt, mindezt teljesen legálisan!
Ha ez nálad nem így lenne, és most azt mondod, “rám nem hirdet senki, ezért felesleges is foglalkoznom a Facebook vagy Google Ads / AdWords kampány kezelés témával”, akkor nagyon tévedsz! Gondolj csak bele, mit közvetít ügyfeleid számára, ha márkanevedre keresve rögtön egy fizetett és egy organikus találatod áll az első helyen? A legfőbb előny, hogy mindjárt kétszeresre nőtt az esélyed arra, hogy a Te oldaladra kattintsanak! Emellett azt kommunikálod, hogy céged biztos, stabil lábakon áll, és az organikus első hely mellett van marketing büdzséd arra, hogy még fizetett hirdetéseket is futtass a Te cégedre, márkanevedre, termékeidre vagy szolgáltatásaidra keresők számára!
Sőt, ha alkalmazol fizetett hirdetéseket, konkrétan Te döntöd el, mely aloldaladra szeretnéd érkeztetni ügyfeleidet. Ez különösen értékes lehet abban az esetben, ha egy nagyobb kampányt futtatsz, és nem a főoldaladra, hanem kifejezetten egy terméked vagy szolgáltatásod aloldalára irányítanád az érdeklődőket. Ezzel szemben az organikus találatok között mindig a főoldalad kell, hogy elől szerepeljen, ha a felhasználó saját márkanevedre keres, így ez esetben sajnos nem tudsz célzott érkező oldalt megadni.
Íme néhány egészen friss statisztika, ami remélhetőleg számodra is bizonyítja, miért rendkívül fontos a Te iparágadban is a fizetett hirdetések alkalmazása:
A felhasználók 75%-a szerint a fizetett hirdetések megkönnyítik a keresett információk weboldalon történő megtalálását. Az emberek egyharmada (33%) pedig azért kattint egy fizetett keresési hirdetésre, mert az közvetlenül válaszol arra a problémára, amit a felhasználó keresési kulcsszóként használt.
A felhasználók 63%-a inkább Google keresőhirdetésekre kattint a találati listán, mintsem a természetes (organikus) találatokra.
A Google Ads (Google AdWords) hirdetésekbe fektetett marketing büdzsének átlagosan a kétszerese térül meg a vállalkozások számára.
A fizetett hirdetésre kattintók 50%-kal nagyobb valószínűséggel vásárolnak, mint az organikus találatra kattintó felhasználók.
A fizetett hirdetések átlagosan mintegy 80%-kal növelik egy márka ismertségét.
A display hálózaton a banneres, vizuális hirdetések akár 300%-kal is képesek növelni egy webhely forgalmát.
Egy YouTube video hirdetést megtekintők átlagosan 43%-a vásárol a video hatásának következtében.
A fizetett hirdetések másik nagy előnye, hogy az offline hirdetési formákkal szemben itt pontosan mérhető minden egyes elköltött Forint hatékonysága! Ha korábban használtál szórólapot, újsághirdetést, esetleg óriásplakátokat, akkor tudod, miről beszélek! Ezek a hirdetési módszerek ugyanis nem csak a célcsoportodhoz, hanem nagy tömegekhez jutnak el, tehát amellett, hogy az elérés nem kontrollálható, azt sem tudod pontosan kimutatni, hogy egy-egy új megrendelés vagy vásárlás pontosan melyik offline kampányodhoz volt köthető.
Kampány kezelés szolgáltatásom keretében Google Ads (Google AdWords) és Facebook fiókod kezelésében tudok Neked segítséget nyújtani, ahol minden egyes elköltött Forint eredményét nyomon tudod követni, és mérni, hogy konkrétan hányszor teljesült az a honlapon lévő cél, ami miatt futtatod hirdetéseidet. Ilyen cél lehet például egy ajánlatkérés, egy feliratkozás, egy ingyenes konzultáció igénylés, vagy akár egy vásárlás is.
A szolgáltatást mindkét hirdetési platformra meg tudod rendelni, azonban az alábbi lehetőségekre kattintva részletesebb információhoz juthatsz a Google Ads (Google AdWords) és a Facebook kampánykezelési szolgáltatásaimmal kapcsolatosan. Kattints arra a gombra, amelyik téma részletesebben érdekel: